perjantai 9. syyskuuta 2011

Perjantaipuntari 16

Tämän viikon tulos vituttaa. Näin suoraan sanoen. Pahoittelen kielenkäyttöäni.

Paino: 88kg (+1,1kg)
Vyötärö: 102cm (+1cm)

Mitä hemmettiä?? Olen tällä viikolla tosiaan palannut arkeen ja hyvään rytmiin kaikin puolin. Kolmesti olen käynyt salilla ja ruokailutkin ovat sujuneet ok.

Nesteitä? Ehkä jotain sellaista...

edit: Huomasin, että mulla oli lipsahtanut väärä paino tähän, sivupalkkiin ja edelliseen perjantaipuntariin. Vaikka kuinka toivon, niin painoni ei ala vielä numerolla 7...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!
Huomaan että go fat go-tyylillä pudotat painoasi, minä olin siinä mukana viime elokuussa ja 5 kg lähti.
Nyt keventäjissä yritän saada itseni ruotuun.
Lomatunnelmissa tulee unohdettua rajansa :). Kirjoitit ettei loma voi olla tekosyy sikailuun - ei niin, mutta vaikeata on hallita himojaan.
Tsemppiä sulle!